یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

۱۰ بازديد
امروزه اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می شود. تعداد کاربران این نرم افزار جذاب از یک میلیار د نفر گذشته و بیش از 500 میلیون نفر در هفته از آن استفاده می کنند. این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی همه ما تبدیل شده و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌ کنند. بدون شک یکی از محبوب‌ ترین رسانه‌ های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است که امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها را به کاربران می‌دهد. دیلیت اکانت اینستاگرام یا همان پاک کردن اکانت اینستاگرام مناسب زمانی است که تصمیم دارید با اینستاگرام خداحافظی کنید. زمانی که اشخاص تصمیم می گیرند با دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا موقت از این شبکه اجتماعی خارج شوند باید با روش های پاک کردن اینستاگرام و تفاوت های آنها آشنا شده و از نحوه حذف و خارج شدن از اکانت اینستا اطلاع داشته باشند. اینستاگرام یک بازه زمانی مشخص که به طور معمول 1 ماه است را برای کاربرانی که فرآیند دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی را دنبال نموده اند، در نظر گرفته است. در این بازه زمانی حساب کاربران مخفی می شود و آنها می توانند با لاگین کردن دوباره حساب خود را برگردانند. اما اگر این بازه به اتمام رسید و تلاشی برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام صورت نگرفت، حساب به صورت کامل حذف می شود و امکان بازگردانی آن به هیچ شکلی وجود نخواهد داشت. . اگر تصمیم به غیرفعال کردن اکانت اینستا خود دارید تا در آینده هر زمان که تمایل داشتید قادر به استفاده مجدد از آن باشید باید مراحل مربوط به دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید. در این صورت اکانت شما به هیچ عنوان به صورت کامل حذف نمی شود و تنها به صورت موقت دی اکتیو می شود.

برای مطالعه و آموزش روش های دیلیت اکانت اینستاگرام روی لینک زیر کلیک کنید:

https://mizbanfa.net/mag/delete-and-deactivate-instagram-account

لیست سی تایی بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان

۱۲ بازديد
 جالب است بدانید که معمولا فیلم های علمی تخیلی روی موضوعاتی تمرکز دارند که آن موضوعات (یا پدیده ها) بیشتر به صورت فرضیه یا گمانه زنی هستند و هنوز از لحاظ علمی اثبات نشده اند. مثلا در سال 1968 استنلی کوبریک فیلمی ساخت که به گفته اغلب کارشناسان برای ساخت فضاپیماها و … از آن الگوبرداری شده است.  ما در این مقاله یک لیست 30 تایی از بهترین و جذاب ترین فیلم های علمی تخیلی را آماده کرده ایم. عنصر مهم در فیلم های علمی تخیلی ابهام، کنجکاوی و تعلیق است. تاکنون فیلم تل ماسه، بالا را نگاه نکن و فیلم رتبه رئیس بهترین فیلم علمی تخیلی 2021 شناخته شده اند. اگر شما هم به دنبال فیلم تخیلی معمایی و دانلود فیلم علمی تخیلی فضایی یا ترسناک و ماجراجویی هستید حتما لیست بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان که در مقاله ارائه کردیم را تماشا کنید. از سال 1902 و فیلم سفر به ماه ژرژ ملیس تاکنون، این سه موضوع در اغلب فیلم های علمی تخیلی وجود داشته است. بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان عمدتا با موضوعاتی مانند سفر در زمان و فضا مورد ستایش و تحسین منتقدین و کارشناسان سینما قرار گرفته اند. فیلم سینمایی تخیلی با فیلم های فانتزی فرق دارند. فیلم علمی تخیلی فیلمی است که اگر چه در آن جنبه های تخیلی وجود دارد، اما اگر عنصر علم و دانش را از آن بگیریم نابود می شود. خیلی از جوانان به خاطر مفاهیمی که در فیلمهیا علمی تخیلی وجود دارد به این سبک ها علاقه مند هستند. این ژانر در واقع تلفیقی از دو ژانر بسیار محبوب در سینما است. البته می توان گفت فیلم های علمی تخیلی به نوعی ژانر ماجراجویی را در خود جای می دهند البته لازم به ذکر است که صرفا اشاراتی کوتاه به مسائل علمی نمی تواند آن را یک فیلم علمی تخیلی کند. 

برای مشاهده لیست کامل بهترین فیلم های علمی تخیلی جهان از لینک زیر استفاده کنید:

فیلم علمی تخیلی

نصب انی دسک برای ویندوز

۱۰ بازديد



دانلود Anydesk و نصب انی دسک روی کامپیوتر از اقداماتی است که زمان نیاز به مدیریت سیستم از راه دور صورت می گیرد.  حال سوالی که مطرح می شود این است که نرم افزار انی دسک چیست؟ و آیا برای استفاده از آن نیاز به تمهیدات خاصی هستیم.  باید بگوییم که Anydesk یک نرم افزار رایگان و البته بسیار کاربردی است و به واسطه آن قادر به مدیریت کامپیوتر و یا موبایل خود ار راه دور خواهید بود. حتی امکان اتصال انی دسک اندروید به کامپیوتر نیز فراهم می باشد  فقط در نظر داشته باشید که به هیچ وقت اطلاعات خود را در اختیار کسی قرار ندهید. این کدها بسیار مهم هستند. نسخه های مختلفی از نرم افزار انی دسک ارائه شده از جمله نسخه انی دسک ویندوز، نسخه مک، نسخه انی دسک برای اندروید، انی دسک برای کاربران آیفون، انی دسک مخصوص لینوکس و… شما می توانید در خصوص دانلود انی دسک نسخه اندروید اقدام نموده و آن را روی تلفن همراه خود اجرا کنید. جالب است بدانید امکان اتصال انی دسک اندروید به کامپیوتر و بالعکس نیز وجود دارد و شما می توانید از طریق دستگاه های مختلفی عمل کنترل از راه دور را انجام دهید. قابلیتی در اختیار افراد قرار دارد که به آنها این امکان دسترسی به کامپیوتر از راه دور با استفاده از یک نرم افزار جانبی را می دهد. این نرم افزارها که معمولاً با نام های Remote Access یا Remote Control شناخته می شود به کاربران خود این امکان را می دهند از محبوب ترین انها می توان به انی دسک اشاره کرد.  سخه های مختلفی از برنامه انی دسک ارائه شده است و شما بر اساس سیستم عامل دستگاه خود می توانید نسخه مربوطه را نصب کنید.  عد از نصب انی دسک یک کامپیوتر میزبان به یک کامپیوتر یا حتی گوشی تلفن همراه متصل شده و مدیریت آن از طریق سیسم متصل شده صورت بگیرد. از برنامه دسترسی از راه دور کامپیوتر نه تنها می توان برای اهداف شخصی استفاده نمود، بلکه در زمینه مباحث امنیتی و کنترلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در یک مقاله روش های مختلف استفاده از این نرم افزار را تشریح کرده ایم. برای آشنایی با این روش ها کافی است که با استفاده از لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

نرم افزار انی دسک چیست؟

دانلود idm و آموزش نصب و استفاده از اینترنت دانلود منیجر

۱۰ بازديد


شما می توانید از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر برای سهولت دانلود هنگام وبگردی نیز استفاده نمایید بدین ترتیب با مراجعه به صفحاتی که حاوی محتوای قابل دانلودی همچون صوت یا ویدیو و… باشند به راحتی و با یک کلیک امکان دانلود فایل با سرعتی بسیار مطلوب را خواهید داشت این نرم افزار بهترین و پرکاربردترین نرم افزار برای دانلود فایل های مختلف محسوب می شود..  شما می توانید به صورت مستقیم با مراجعه به صفحه افزودنی idm برای کروم در خصوص استفاده از افزودنی IDM در مرورگر کروم اقدام نمایید که لینک آن در باکس سبز رنگ بالا درج شده است. .  جالب است بدانید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با انواع مرورگرها سازگاری دارد و امکان دانلود از پلتفرم های مختلفی را فراهم نموده است. با قابلیت مان بندی  این نرم افزار به راحتی می توان در دانلود فابیل ها و ویدئوها یک مدیریت خوبی را تجربه کرد. زمان فعالسازی idm حتما از غیرفعال بودن آنتی ویروس و عدم اجرای دانلود منیجر در بک گراند اطمینان حاصل کنید. شما می توانید idm را با تمامی مرورگرهای خود همگام سازی کنید. بدین منظور ابتدا مراحل همگام سازی idm با مرورگر که در آموزش ذکر شده را دنیال نمایید سپس از طریق لینک های ارائه شده افزودنی مرتبط با مرورگر خود را نصب و فعال نمایید. نصب دانلود منیجر و راه اندازی آن یکی از اقدامات مهم و ضروری برای وبگردی و فعالان اینترنتی است. این نرم افزار به صورت موازی به دانلود قسمت های محتلف فایل می پردازد و آن ها را در نهایت بههم متصل می کند. با این روش سرعت دانلود بسیار زیاد خواهد شد.

برای یادگیری دیگر روش ها و ترفندها برای استفاده از این نرم افزار کاربردی از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

آموزش دانلود با دانلود منیجر

نحوه شارژ کردن سیم کارت ایرانسل

۱۲ بازديد


 اینکه چگونه شارژ ایرانسل را وارد کنیم برای مشترکین ایرانسل به ویژه آن دسته از مشترکینی که به تازگی سیم کارت خود را تهیه کرده اند، سوال بسیار مهمی است.  اگر شما نیز به دنبال یک آموزش مناسب برای یادگیری روش های مختلف شارژ ایرانسل هستید،  می توانید از هر کدام از این روش ها که راحت تر بودید استفاده کنید. شما می توانید به روش های مختلفی مثل کد شارژ ایرانسل، خرید کارت شارژ و… فرآیند مربوط به شارژ ایرانسل را دنبال نمایید و سیم کارت خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم شارژ نمایید.  به طور کلی برای شارژ ایرانسل شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید و به یک روش خاص محدود نیستید. همین تنوع و ارائه روش های مختلف شارژ سیم کارت ایرانسل در نهایت باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن سیم کارت خود را شارژ نمایید.  شمامی توانید  هم از طریق سایت رسمی ایرانسل و هم از طریق نرم افزار برنامه من این کار را انجام دهید.  هر دو روش برای استفاده نیاز به اینرنت دارند. از این رو اگر به هر دلیلی به اینترنت دسترسی نداشته باشید این دو روش نمی تواند کمک کننده باشد.  اما روش استفاده از کدهای دستوری جو روش های بسیار ساده ای هستند که می توانید به سادگی از آن شارز خریداری کنید. به طور کلی برای شارژ ایرانسل شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید و به یک روش خاص محدود نیستید. همین تنوع و ارائه روش های مختلف شارژ سیم کارت ایرانسل در نهایت باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن سیم کارت خود را شارژ نمایید. برخی از اصلی ترین روش ها عبارت است از:  سایت رسمی ایرانسل، نرم افزار ایرانسل من، کدهای دستوری و رمزهای مربوط به شارژ.  البته در همه این روش ها نیاز است که حتما کارت بانکی شما معتبر باشد و اطاعات مختلف مانندشماره کارت،  CVV2 و تاریخ انقضای آن را  بدانید.

در یک مقاله کامل به طور مفصل 4 روش شارژکردن سیمکارت های ایرانسل را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک های زیر استفاده کنید:

شارژ ایرانسل

نحوه دیلیت اکانت توییتر

۱۱ بازديد



توئیتر د رواقع یک ارائه دهنده میکروبلاگ است.  شما در یک متن که توئیت نامیده می شود تنها قادر به 2801 حرف هستید.  کاربران مختلف می توانند توئیت ها را ببینند اما فقط عده  ای که  در آن ثبت نام کرده اند قادر هستند از تمام امکانات ان استفاده کنند. توئیتر در 25 کشور دنیا دفتر مرکزی دارد و حالا تبدیل به یکی از ابزارهای خبرنگاری و اطلاع رسانی شده است. توییتر یکی از رسانه های اجتماعی محبوب در سطح جهانی است که به عنوان بهترین شبکه اجتماعی برای دنبال کردن اخبار روز شناخته می‌ شود. به دلیل ویژگی های خاص توییتر مثل قرار دادن محدودیت تعداد کاراکتر در اشتراک گذاری محتوا، استفاده از آن برای دنبال کردن اتفاقات روز، وقت کمی را از کاربران می‌ گیرد و به همین دلیل استفاده از این رسانه از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار است و بیشتر افرادی که در حوزه وب و خبرنگاری فعالیت دارند، از این رسانه اجتماعی استفاده می کنندتوئیتر دارای سیاست ها و استراتژی های خاص خودش است. یکی از این ویژگی ها این است که همان لحظه که شما در خواست دیلیت امکانت می دهید، آن را حذف نمی کند. بلکه غیرفعال می کند. خیلی از اوقات ممکن است افراد تمایل داشته باشند که حساب خود را در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله twitter حذف نمایند. در همین راستا در این آموزش قصد داریم به نحوه حذف اکانت توییتر با کامپیوتر و گوشی موبایل بپردازیم. توییتر فقط به مدت 30 روز بعد از دی اکتیو کردن اکانت توییتر اطلاعات شما را نگهداری می‌ کند و بعد از گذشت بازه زمانی یک ماهه، حذف اکانت توییتر به صورت خودکار صورت خواهد گرفت. به دلیل نیاز خیلی از افراد به دیلیت اکانت توییتر سعی کرده ایم  دو روش مناسب را برای آنها ر نظر بگیریم .

 در یک مقاله به طور کامل این دو روش را تشریح کرده ایم. برای مطالعه این مقاله  آدرس زیر را در مرورگر خود وارد کنید:

دیلیت اکانت توییتر

سایت دانلود پست اینستاگرام

۸ بازديد



مطمئناً خیلی از اوقات برای شما نیز پیش آمده است که در حال گشت و گذار در اینستاگرام خود هستید که ناگهان با یک محتوای بسیار مفید رو به رو می شوید. در چنین حالتی قطعا به این فکر می افتید که چگونه پست مورد نظر خود را ذخیره کنید تا بتوانید بارها و بارها آن را مشاهده کرده یا اینکه بخشی از آن را در پست خود مورد استفاده قرار دهید. در چنین شرابطی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، استفاده از سایت دانلود پست از اینستاگرام است. سایت دانلود از اینستا یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی است که می تواند برای دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام مورد استفاده قرار بگیرد.  این روش مزایای خاص خود را دارد. در این روش شما دیگر نیازی به نصب برنامه های جانبی و ارائه اطلاعات اکانت اینستاگرام خود ندارید و به راحتی می توانید با استفاده از لینک ارائه شده برای فیلم ها و عکس های مور نظر خود آنها را به کمک سایت دانلودر اینستاگرام دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید. با استفاده از این سایت ها شما می توانید عکس یا ویدیوی مورد نظر خود را به راحتی و بدون هیچگونه افت کیفیتی و به صورت کاملاً رایگان دانلود نمایید.   نکته بسیار مهم آن است که دانلود از این سایت ها به هیچ عنوان محدودیتی ندارد و شما می توانید هر تعداد ویدیویی که تمایل دارید را به راحتی و به صورت رایگان دانلود نمایید. در صورتی که رد برخی از نرم افزارهایی که همین امکان را به مخاطب می دهند محدودیتهایی مخصوصا در مورد  تعداد دانلود و کیفیت وجود دارد. عملکرد وب سایت های دانلود پست از اینستاگرام به گونه ای است که شما بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات اکانت خود و تنها با استفاده از لینک پست مورد نظر می توانید آن را دانلود و ذخیره نمایید.

برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

سایت دانلود ویدیو از اینستا

چگونه از حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل مطلع شویم؟

۱۴ بازديد


اپراتور دوم سعی کرده از روش های مختلفی این اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد.  روش های مختلفی برای استعلام باقی مانده حجم اینترنت مثل استفاده از کد باقیمانده اینترنت ایرانسل یا استعلام اینترنت ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من و روش های مختلف دیگری وجود دارد که هر یک از آنها ترفندهای مربوط به خود را دارند.  یکی از چالش های همیشگی کاربران اپراتور دوم مانده اینترنت ایرانسل و استعلام حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل به شمار می رود . اما از آنجا که بسته های اینترنت دارای محدودیت زمانی و حجمی هستند برای مدیریت بهتر حجم اینترنت ایرانسل خود نیاز به روش هایی دارید که با استفاده از آنها بتوانید هر زمان که تمایل داشتید اقدام به استعلام باقی مانده اینترنت خود نمایید.   در حال حاضر پایان اعتبار حجمی یا زمانی بسته اینترنت خریداری شده از طریق پیامک به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل اطلاع رسانی می شود. اگر از سیمکارتتان در گوشی استفاده نمی کنید می توانید با استفاده با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس گرفت و سپس با انتخاب گزینه مربوطه حجم اینتنرت خود را بررسی نمایید. شما نیازی به اتصال به اینترنت برای استعلام از طریق کد دستوری ندارید و تنها خط ایرانسلتان باید فعال باشد. مانده اینترنت ایرانسل و اطلاع از آن یکی از موارد بسیار ضروری برای مشترکین این اپراتور به شمار می رود. چرا که به طور کلی بسته های اینترنت دارای حجم محدودی هستند و بعد از بازه زمانی تعیین شده نیز به پایان می رسند. به همین دلیل نیز مشترکین نیاز دارند تا بتوانند به روشی مناسب از مانده اینترنت ایرانسل خود آگاهی پیدا کرده و آن را به شکل مناسبی مدیریت نمایند.

برای مطالعه کامل این مقاله و روش های دیگر استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل از طریق لینک زیر از سایت ما دیدن کنید:

https://mizbanfa.net/mag/irancell-internet-remaining 

آموزش ساخت اپل ایدی

۱۰ بازديد

 
شرکت اپل به دلیل محدودیت‌ های زیادی که برای افزایش امنیت این سرویس در نظر گرفته است، ثبت نام در آن با آدرس کشوری مثل ایران و بدون داشتن آدرس آمریکا برای ساخت اپل آیدی را تقریباً غیرممکن کرده است و اگر با ترفندهای لازم برای ساخت اپل آی دی آشنایی نداشته باشید، نمی توانید از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. به همین دلیل بعد از خرید گوشی آیفون این مشکل گریبانگیر کاربران این شرکت شده است و تا زمانی که مراحل ساخت اپل آیدی را دنبال نکنند، امکان استفاده از محصول خریداری شده خود را نخواهند داشت. به همین دلیل نیز در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه ساخت اپل آیدی با استفاده از برنامه آیتونز را به شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی و به صورت رایگان ساخت apple id را دنبال نمایید. ساخت اپل آیدی یکی از اصلی ترین اقداماتی است که بعد از خرید یکی از محصولات اپل باید داشته باشید. در واقع وقتی اقدام به خرید گوشی هوشمند اپل یا دیگر محصولات این شرکت مثل آیپد، مک بوک و… می‌کنید، در اولین قدم لازم است که مراحل ساخت اپل آیدی را طی کنید تا بتوانید از محصول خریداری شده به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. در واقع اپل آیدی عملکردی مشابه با حساب کاربری گوگل دارد و همانند آن به عنوان یک اکانت کاربری شناخته می شود که برای استفاده از خدمات مختلف ارائه شده در سیستم عامل IOS مثل نصب برنامه ها، پخش موسیقی، مشاهده فیلم و بسیاری از اقدامات دیگر و همچنین به روز رسانی برنامه ها به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که برای ساخت اپل آیدی اقدام نکنید امکان به نصب یا به روز رسانی برنامه های IOS در گوشی هوشمند برای شما وجود نخواهد داشت. از طرفی نیز شما می توانید فرآیند ساخت اپل آیدی از طریق سایت را نیز دنبال کنید. اما در این روش شما نیاز به داشتن یک شماره تلفن معتبر بین المللی دارید که با توجه به اینکه به طور معمول برای داشتن شماره مجازی باید هزینه پرداخت کنید، در این مقاله این روش توضیح نداده نشده است.

برای مشاهده آموزش کامل ساخت اپل آیدی می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید:

ساخت اپل آیدی

بهترین فیلم های سال 2020

۹ بازديد


بهترین فیلم های 2020 چه فیلم هایی هستند؟ کدام فیلم ها از نظر تماشاگران و منتقدین به عنوان فیلم های برتر 2020 انتخاب شدند؟ اگر علاقه مند به فیلم وسریال باشید قاعدتا می دانید که این سوال تا چقدر سخت است! سال 2020 نیز یکی از خاص ترین سال ها برای تولیدکنندگان و سینماگران جهان بود. از آنجایی که بیشتر فیلم ها دنباله و اسپین آف قسمت های قبلی بود به نظر در سال 2020 اکثر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی تصمیم گرفتند با خلق آثاری نو و جذاب تماشاچیان بیشتری را به سالن سینماها بکشانند. اما همه گیری کرونا به مدت کوتاهی توانست صنعت فیلمسازی جهان را فلج کند. همه گیری کرونا سبب شد خیلی از کسب و کارها دچار مشکل شوند. از ابتدای سال 2020 و شیوع کرونا در کشورهای مختلف سینماها نیز تعطیل شدند. به گونه ای که خیلی از تهیه کنندگان بهترین فیلم های سال 2020 تصمیم گرفتند فیلم های خود را بر بستر اینترنت عرضه کنند. این مشکلات سبب نشد تا فیلمسازان بیکار بنشینند و شاهد ساخت فیلم هایی تحسین برانگیز در سال 2020 در بحبوحه پاندمی کرونا بودیم. در انتهای سال 2020 دیدیم که چه فیلم های بسیار خوبی ساخته شده است. در این مقاله لیست بهترین فیلمهای 2020 از نگاه تماشاگران و از منظر سایت های معتبر نقد و بررسی مثل IMDB ،راتن تومیتوز و متاکریتیک را تشریح کرده ایم. بهترین فیلم های 2020 موضوعی است که در این سری نقد و بررسی ها به آن پرداخته ایم و این بار تصمیم گرفتیم به سوال کاربرانی پاسخ دهیم که پرسیده اند بهترین فیلم های خارجی سال 2020 کدام هستند؟ فیلم های متنوع و جذابی در سال 2020 اکران شده که از میان آنان برخی برنده جوایز شده اند. فیلم های میناری، راه بازگشت، بیل و تد، آوای وحش، پدر و اسب رویایی جزو فیلم هایی هستند که می توان با کودکان و نوجوانان آنها را مشاهده کرد. درجه PG برای آنها عنوان شده است.

همچنین می توانید برای مشاهده اسامی دیگر فیلم های سینمایی خارجی برتر جهان در سال 2020 از سایت ما دیدن نمایید:

فیلم خارجی 2020